Нині роботодавці жадають не просто професіоналів, а людей, які мають терпіння та вміють себе обмежувати, стверджують фахівці із набору персоналу. окрім того. успіх матиме і той, хто вміє продавати і консультувати. Тобто не просто працювати продавцем чи консультантом, а зуміє показати і переконати покупця чи клієнта у тому, яку він матиме користь із покупки чи послуги. Або ж зуміє грамотно розібратися у проблемі клієнта. Для таких умінь потрібен не тільки талант, а передовсім - досвід і вміння аналізувати. А досвід - це безперечна перевага 35-40- річних фахівців, переконала. Щоправда, нині значно звузилися можливості для фахівців. які працювали у фінансовій сфері - банках. інвестиційних фондах. Першими "під ніж" також потрапили менеджери нижчої та середньої ланок, маркетологи. кадровики, рекламісти, спеціалісти з піару. Але, як завжди - потрібні фахівці у сфері комп'ютерних технологій, оскільки частина торгівлі перемістилась у мережу інтернет. Запитаними будуть і маркетологи-професіонали, які вміють робити грамотний аналіз, користуватися маркетинговими технологіями. Не сидітимуть без роботи і "кадровики", які в умовах оптимізації і скорочення на підприємствах зуміють відібрати і зберегти важливих для підприємства спеціалістів. А для юристів нині - непочатий край роботи. Частина з них уже вибиває у судах депозити з банків та кредитних спілок, борги, а також консультує, що робити із непідйомними кредитами. Але і підприємствам у нових економічних умовах також повсякчас потрібні люди, які добре розбираються у юридичних хитросплетеннях. Однією із найперспективніших нині галузей є енергозбереження. І не варто думати, що там потрібні тільки чоловіки - "технарі". Перспективні вакансії можуть знайтися і для жінок.
|